Parkas, CHECK

Idag jag mått bra!
Började dagen med en körlektion (kör som i sjunga, inte köra bil), för att sedan springa till domkyrkan och rigga upp allting som behövdes för inspelningen. Jag och två av mina små ljudtekniksbuddies hade nämligen ett lite prov. Vi fick i uppgift att spela in hela lunchkonserten som var idag!
Och det var jättekul och jag känner att jag börjar få lite mer koll på det här med spela in och studion och allt! Så snart ska jag börja spela in för min skiva!!!
I alla fall, inspelningen gick jättebra och läraren blev allt lite imponerad!
Konserten tog ganska lång stund och skoldagen avslutades med Pop- och Rock-ensemble!
Sen var det spaning på stan efter svarta byxor och vinterjacka! Och visst hittar jag båda två. Efter mycket provning, gående, tvekande och utrymning!
Ja, helt plötsligt när jag är inne i omklädningsrummet på Zara i Arkaden så skriker en tjej "Släpp allt och gå ut, vi måste utrymma byggnaden". Så jag gjorde som hon sa till mig och sprang ut.
Skrattade lite på vägen också åt en tant som inte märkte vad som hände och fortsatte kolla kläder, helt ovetande att hon var ensam kvar i affären och att utrymningslarmet gick.
Hörde sen efter rykten om allt från brand till bombhot. Tror mer på bombhot med tanke på att Securitas kom och inte brandbilen!
Men hur som helst, i provrummet lämnade jag de svarta byxorna som jag hade provat och tänkte köpa, så jag gick till den andra Zara och köpte dem! Tog vägen förbi Lindex och hittade en snygg Parkas som kommer passa bra till i vinter!!
Här har vi den på
Fick ingen rättvis bild framifrån, så ni får se den såhär sålänge!
Ja den var ju inte helles så snygg den bilden... men men!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0