London!

ÄNTLIGEN är tiden inne. Om bara några minuter blir jag upphämtad av Hedvig. Planet går från Säve, den tråkiga flygplatsen haha. Men om jag känner mig och Hedvig väl så vet jag att vi kan underhålla oss på många olika sätt!
Den här dagen har jag verkligen längtat efter sååå länge och det känns lite cp att tänka att om 2 ½ timma sitter jag 10 000 meter upp i luften, på väg till LONDON!
See ya!



Kör på lite silvermetallic naglar! Passar till allt!






Jag känner på mig att jag och Higgen kommer få det fabulous!
Vi kommer till hotellet vid 12 ikväll, brittisk tid då! De är ju en timma efter Sverige!
Får se om det blir något inlägg när jag är där men förvänta er inte mycket!
Men alla ni får ha det fint här hemma medans jag gottar mig med fancy shopping och feta utekvällar!

I'm going to London. Later bitcheees



PUSSPUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0