Körkortsteori

Kom hem från skolan alldeles nyss! Ganska sent jag vet, vi var på orgelsafari! Bokstavligt talat. Vi fick se olika orglar (en orgel, flera ... orglar???) och vi gick runt i en orgel. Spännande... eller??? Asså det var den mest onödiga eftermiddags studiebesök vi någonsin har gjort! Men nu är jag hemma och det är skönt!
Jag har inte extremt mycket plugg, har redan gjort allt typ så nu ska jag plugga annat! Jag ska plugga körkortsteori!
Har kollat en del på det men vill verkligen kunna allt! Så nu sjunker jag in i min teoribok och återkommer om ett tag och säger hur det går för mig!
.
.
Senare blir det till att fixa lite kul här på bloggen och kolla på säsongsavslutningen på Hollywoodfruarna! Vill få mig ett gott skratt åt den patetiska Gunilla Persson. Ush det verkar som att hissen inte går riktigt ända upp där!
Får se vad hon hittar på idag för kul!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0