Körkortsteori... again

Pluggar körkortsteori! Är fett duktig ju.
Lite sköna bortglömda bilder från i somras.

Jullan vet hur man gottar till det!
Hon vet även hur man underhåller sig på bussen!

Kvällsfika vid havet med bästis
MIDSOMMAR!
Gott på stranden

4 gången jag läser Moonwalk (MJ's självbiografi) Den enda boken jag har läst mer än en gång!
Mallan och jag, vi e goa vänner....
Världens bästa kusiner! Julia och Ruffsan
BFF Daniboy!
CP
Malin bygger blöja
Resultat! Biff-Bebis!!
Mys på Sense med Pauline och Malin
Ja det blev ju en del bilder. Hehe, men det är så härligt att titta på sommarbilder nu när vintern börjar smyga sig på!
Nu ska jag laga middag, det blir nog en go fesk rätt! Mums!
Och just det, kommer lägga upp det lilla jag filmade på Joshua Radin så ni fattar hur bra han var!
PUSSPUSS Everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0