TBE

Blev upphämtad från skolan förut för att åka till Farbror Doktor som skulle vaccinera mig och GG. Det blev två sprutor, TBE och för influensan, så är lite små seg i armen nu haha. Men de roligaste är ju att Fredrik hatar sprutor, så jag fick agera storebror istället!
Nu så sitter jag hemma och väntar på att 90210 ska börja. Men framtill dess så ska jag slå in lite paket, ÅT min bror. Hans presenter till mamma. Bäst för honom att han ger något tillbaka! Slå in paket är faktiskt jobbigt, eller i alla fall om man ska göra det så noggrant som mig!
Haha asså, All världens reklam... Kan ju vara det roligaste på länge.
PUSS HAJ!



Kommentarer
Postat av: GG

Du är så snäll :)

Puss

2011-12-03 @ 22:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0