Photo Booth

Jag hatar Mac books. Asså varför ska de alltid vara så speciella? Den enda saken jag gillar med dem är Photo Booth! Haha kan seriöst sitta en timma och ta kort sen en timma till för att bara skratta åt bilderna!
Men det är inte jag som har den här Mac booken utan det är min kära kusinvitamin Julia som jag är hos nu! (Hon bor i Värnamo(Småland)(Snygga paranteser i parantesen, yao))
Ja hon jobbar nu i alla fall. Hon jobbar på Scandic så hon börjar alltid klockan 6 och det suger ju när man bara har sovit 2 timmar höhöhö. Hon är nog ganska trött nu.
Idag vet jag inte vad som händer. Allt är ju stängt idag i sådana härsmåstäder. Fint väder är det inte heller, så antar att vi kommer sitta och kolla på SATC ända till natta.  Eller jag ska faktiskt åka hem till Götet idag. Vet inte när, men någon gång måste jag ju åka?
Haha Linnea. Så söt
Nu ska jag sova lite till!
PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0