Mistletoe

Som de flesta vet är jag ju inget big fan av julen och allt som hör dit. Haha jag är typ Grinchen...
Men nu har jag faktiskt hittat en liten mysig låt jag tycker om lite. Men kanske mest för att den inte låter som en typisk jullåt? Det är i alla fall Justin Bieber, och jag måste hålla med om att han sjunger bra!
Mistletoe - JB

http://www.youtube.com/watch?v=LUjn3RpkcKY&ob=av2e
Blev sugen på att ha en jul fest nu. Så kan man göra något kul av julen i alla fall. Typ bjuda på god mat, massa glögg och lite jul pynt.. Fast julmat blir det inte då, för det är vidrigt!
Nä nu ska jag drömma mig bort till varmare breddgrader... 29 dagar kvar.

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0