I just came to say Hello

Längtar extremt till helgen nu!
På fredag är det inget annat än fest i Kungsbacka som gäller! En kompis som fyller 18 har hyrt klubben Mingel fram till typ 11! Så där kommer vi äta middag och föra fram till stället öppnar för allmänheten! Då blire party!
Sen tidigt på lördag, efter någon timmas sömn, drar jag mig neråt i landet igen! Men denna gången till Värnamo!
Äntligen ska jag få pussa på min bebis, Julia!
För er som inte har bra koll eller som bara av misstag läser det här, Julia är min kusin och även en av mina bästa vänner!
Jag och Jullan har väl egentligen gjort allt tillsammans nu! Men helt klart den bästa tiden med den här tjejen var i Egypten. Det kan vara den mest klockrena resan ever. Haha dör lite när jag tänker på det.
Jag tror inte ens man kan räkna hur många intern skämt vi har efter den resan! Vill tillbaka. Vill tillbaka till alla tempel. Vill tillbaka till kryssningsbåten. Vill tillbaka till korallreven. Vill tillbaka till de sköna anställda på båten. Vill inte tillbaka till tåget. Vill tillbaka till kakorna...
Jag älskar dig Juliaaaaaaaaa!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0