Highway To Hell

Nu kan jag knappt hålla mina ögon öppna längre så det är väl lika bra att bara bädda ner sig i sin goa säng? Kanske somna till världens skönaste myslista med allt från Paolo Nutini till Michael Jackson. Lil Wayne får också vara med i den listan!

Igår fick jag en väldigt fin komplimang btw. Jag och Pauline stog på toan på Valand och kollade in oss i spegeln lite (Vi var så snygga att vi kunde inte få nog av oss själva), nä skämt o sido så började jag sjunga lite där så som man gör hemma ibland när man speglar sig. Då vänder sig en tjej mot mig, typ 25 år och säger. "Fan vilken pipa du hade då!" Haha så gulligt och man kan ju inte bli annat än lite glad när någon säger så. Speciellt eftersom jag själv inte tycker att jag sjunger särskilt bra. Kan ju leva på den komplimangen ett litet tag i alla fall! Haha nej men, vi började snacka lite och hon var tydligen producent och jobbade inom musikbranchen. Hmm passande?
Haha sen gick allt väldigt fort och helt plötsligt stog jag på dansgolvet och sjöng (läs skrik) till "Dansa i neon" och "Highway to Hell"

Temat var nämligen After Ski, så folk hade ju skidkläder och sånt kul på sig! Riktigt värt!

Nej, nu låter sängen väldigt lockande! Ska bara hämta mig ett stort glas vatten med massa is i. Håller på att dö av törst här borta?
PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0