Hard Work!

Steg upp klockan halv 7 i morse för att pallra mig till jobbet, haha men det var en baggis för mig som hade sovit 9 timmar! Men jag är stenseriös när jag säger att man MÅSTE vara så pigg när man ska till mitt jobb. Kom hem för en stund sen och gick en powerwalk, i UGGs. Haha roligaste, men nu är jag helt slut igen!
Så nu blir det en timmas vila. Jag vill ju vara pigg ikväll, då min gamla goa tennistränare Alonia fixar in oss på Valand ikväll. Tydligen 23 där...
Är sjukt taggad i alla fall, men som sagt vill jag vara lite pigg, så nu ska jag sova! Sen imorgon på jobbet får jag helt enkelt vara trött. Sover efter jobbet istället!
Dessa sköna brudar ska med! Prillan och Dalie
Och världens snyggaste ginger, Malin!
Sen tror jag Fina Frida ska med!
Jaja nu: tagga i sömnen!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0