Grinchen is back!

Kände att bloggen blev lite för julig igår... Så jag vill påminna mig själv och alla andra att jag åker snart!!!!! Wiii. Thailand och Malaysia
Här är lite bilder på några av ställerna jag ska till... Bara för att göra alla lite smått avundsjuka hihih!
Koh Lanta ska vi besöka denna gången. Ska bo på öns vackraste strand (sägs det) så det känns lovande!
Och Koh Lipe har vi hört att den ska vara fin, så dit ska vi!



Och jag och mamma som lyxar till det, ska stanna några dagar längre än pappa och Fredrik! Så vi får även in en visit till Kuala Lumpur!



Bättre sätt att fira Jul & Nyår finns ju inte! Herregud vad jag längtar nu!
PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0