Good Morning!

Uppe med tuppen idag. Känner mig duktig som sitter här i min gosiga säng halv 10 och skriver klart svenskaanalysen! Den måste verkligen bli klar idag så det är vad jag ska ägna mig åt nu. Sen hade jag nog aldrig vaknat såhär tidigt om det inte hade varit för städerskan... det suger att hon kommer så tidigt! Haha väcker mig med damsugare och allt. Men som sagt idag gjorde det inte så mycket eftersom jag ändå var tvungen att komma upp tidigt.
Ska göra mig en god liten frukost sen också. Måste lyxa till det när man är ledig. Kanske lite scrambled egg, kaffe, självpressad juice, och en fet god fralla! Eller så gör jag pannkakor....
Eller



+ äggröra då. Men vill inte lägga ut en bild på det, för det ser fett äckligt ut. Hahaha. Wooow jag är nog trött idag, men ni får bestämma min brunch. tack hej

Btw, kollade lite på min egna blogg och haha va töntigt det ser ut runt bilderna. Typ små prickar. Förlåt för det, men eftersom jag suger på bloggdesign och skit så kan jag inte ändra det heller. Så ni får tyvärr stå ut! Mohaha

Kom just på att våfflor är ju nästan godare än pancakes....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0