Finbesök!!

Mr. Angus aka Kotten hoppade som en galning på handtaget nu. Haha synd att det var låst, för annars brukar han kunna öppna dörren!
För alla som inte vet vem jag pratar om så är det min familjs gudson. Angieboy är nämligen Hedvigs katt! En liten ginger-katt!
Idag fick han värma upp sig i några minuter innan det var dags att springa ut i kylan igen. Haha asså den katten kan vara den konstigaste, men jag älskar honom ändå!
Försökte få en bild, men när han är sugen på äventyr så är sitta still inte det han vill kanske...
Och på tal om katter så ligger min lille smålandskatt Rufsan på "Sjukhus" i Jönköping:( Håller tummarna att hon får komma hem snart!
Hon är snyyyyyygg! Damn. Med sina lokattsöron!





Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHHAHAHAHAHAH jag dör på första bilden. HAHAHAH. SKjut mig. Det var det roligaste jag sett!

2011-11-30 @ 21:16:56
URL: http://dearhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0