Djungelvrål

Nu är det slut på djungelvråltiderna. Nu ska jag leva nyttigt ett tag. Det kommer gå bra, tror jag! Gick bra förra veckan fram till igår då jag åt just djungelvrål. hähä. Lakrits är gottigt.
Men det är faktiskt frukt också. Tänk er en riktigt god ananas nu. Eller en fet apelsin. Eller typ melonas!
Inte för att vara den som är den, men det här ser ju så mycket godare ut!
Nu ska jag i alla fall jobba lite med skolarbete! Har massa att göra. Svenska, Projektarbete, Piano, Svenska igen, Ljudteknik, Sång, Kör. Fast det är inte det som är det jobbiga egentligen. Jag kan väldigt gärna sätta mig efter skolan och plugga. Det jobbiga är att jag har en person som tjatar hål i huvudet på mig om det, så jag gör det bara inte. Det resulterar i att jag blir stressad och får fet pluggångest och allt går åt helvete.
ÄH NU SKA JAG SLUTA VARA NEGATIV.
Hedjå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0