Awkward.

Asså varför börjar jag alltid gråta när jag har sett klart en serie som jag verkligen fastnat för?
Så var det med Greek och nu grinar jag för att Awkward är slut! Haha. Men som tur är kommer det en ny säsong. I början av 2012. Måste vänta länge! Då kommer ju även sista säsongen av One Tree Hill. Harre då kommer jag ju verkligen grina. Det kan ju vara den bästa serien ever.
Jaja får hitta något annat att kolla på fram till dess.
Nu ska jag skicka in delinlämningen för mitt PA. Tränade innan så jag har inte riktigt hunnit fixa det!
Fick även in en lite gofika med Daniel. Alltid mysigt att träffa den grabben!
Åh, bästa!
'One Tree Hill' Season 9 Preview Guide: Babies, Careers and Comebacks
PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0