Autumn

Har bestämt mig för att sjunga en av Paolo Nutinis bästa låtar. Autumn! Den passar ju bra nu och så!
:) Nu ska jag öva lite på det och låta alla pannkakor som jag åt nu efter träningen sjunka ner lite haha. Mums pappas pannkakor kan vara det godaste som finns! Med ett stort glas mjölk till!
Såg btw en som hade blivit påkörd av spårvagnen idag... Det var allt från brandbilar till polisbilar och en ambulans som var på plats. Hoppas allt gick bra med stackaren!!!!!
Och imorgon är det onsdag, vilket är väldigt ointressant, men sen är det ju torsdag änna, och då kommer ingen annan än GG hem!!!!!! GG = Dedde = Fredrik = Min fina bror! Om han inte kommer på fredag då, men det får vi inte hoppas på!! Det börjar bli lite småtrist här hemma nu. Fredrik som är i skåne och Josefin i USA. Ensam blev jag hemma kvar... HATAR det! Trodde det skulle bli chil latt "ha en övervåning för mig själv" men riktigt så blev det ju inte ändå.
Nä nu ska vi njuta av helgen, sen är det ju bara hmm, 4 månader (?) kvar till José kommer hem! :D Då blir det FESTLIGHETER på krokegården!
Oj va jag babblar om ovettiga saker. Hehe. Nu blir det sängen.
PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0