Thailand

TjenareTjenare alla hemma i Sverige! Hoppas ni har en bra jul och nyar! Ska skriva kort for det ar sa jobbigt att lasa utan aao, om ni fattar. aao med prickar over! Haha.
Jag tankte att ett livstecken kan vara kul!
Hittills har vi varit en svang forbi Kuala Lumpur, som jag, mamma och Phille ska tillbaka till sen. Och nu ar vi pa Koh Lipe, varldens underbaraste o i Thailand! Bilder kommer ju nar jag kommer hem, for jag sitter pa en dator som tillhor resortet jag bor pa! Idag tror jag det var fjarde dagen har pa Koh Lipe, sa nu borjar fargen pa huden andras. Fran vitt till lite rodbrun! Men jag jobbar pa det!
Nu ska jag upp till min bungalow och duscha, fixa i ordning lite for att sedan aka in till lilla byn har pa on for att ata middag!

Gott nytt ar pa er alla!!!!
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0