Hej!

Oj va längesen. Men trevligt att vara tillbaka! Har absolut inte haft tid med att blogga nu under denna hektiska vecka, som endast har bestått av plugg, Lucia och återigen plugg!
Men att lussa var kul! :) Eller jag gillar egentligen inte att vara med i ett lussetåg, men eftersom det var med min finfina klass så blev det roligt att ha en heldag med Lucia lite överallt. (Ja, musikarna är nu mer bara min klass.... den andra hälften, ekonomiare eller va de kallar sig, kan dra sig) Bland annat var vi på Landvetter Flygplats! Och där fick jag äran att vara självaste Lucia! :)
Nu ska jag återgå till min lilla Musik-/Gehör-bok. Får vara ute i god tid med plugget! Hehe, nä ärligt så orkar jag inte det. Jag lyssnar på lite go musik istället. Kanske kollar ett avsnitt 90210 också. Med en kopp te.
Taggar för övrigt inför imorgon kväll då jag ska fira min bästa kompis HIGGELIBUS som fyllde hela 18 år igår!!! Haha har väntat så länge va! Jobbigt med decemberbarn...
Världens bästa Hedvig!
PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0