Dubai

Nu har vi landat i Dubai, äntligen!!! sitter inösta lounge nu och dricker ytterligare öl! Haha ja, gratis är gott. Det bjuds även på gottigheter som chicken curry, äppelpaj och cheesecaske, kaffe och frukt! Är mätt som en råtta nu.
Flyget gick alldeles utmärkt, jag kollade på upp för första gången. Mysig film! Gamlingarna drack vin. Trodde nästan de hade en tävling om vem som kunde dricka mest men nej, de dricker så mycket vin. Alltid. Så nu är deras humör på topp! De kommer nog sova gott på nästa flyg, som går om 2 timmar:)

Nu ska jag fräscha till mig, känner mig extremt schleten!
Hoppas ni alla har en god jul och äter massa julmat!
PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0