Dagens...

...räddning: sängen! Ska inte flytta mig en centimeter idag. Är lite krasslig och behöver inget annat än en dag i sängen. Men man kan göra mycket ändå! Det som står på schemat idag är plugga ljudteknik och Kultur & Idéhistoria (jippie), skissa lite på en liten sak jag håller på med nu (hihi, spännande va?), kolla på 90210 och En blomma i Afrikas öken (har nästan läst ut den boken och den är jättebra så ska bli spännande att se filmen), sova, lyssna på musik, fixa naglarna, och så var tanken att jag skulle sjunga lite haha men nej, ingen bra idé när man inte ens kan prata.
Och idag förresten så är det exakt 3 veckor kvar till jag drar till Thailand! LÄNGTAR!



PUSSPUSS haaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0