Andra Advent

Här hemma på Krokegården är det inte mycket till julstämmning. Det blir varken gran eller tomtar i år, eftersom vi ska åka bort! Det är ju synd att lägga ner en hel dag på att pynta huset när man ändå inte ska vara hemma, haha. Men idag fick väl mamma något julfnatt så hon hade adventpresent till mig! Så vi gjorde som när vi var små, hon gömde paketet, jag letade! Och asså jag är sååååhäääääääääääääär glad! Jag fick en söt Mulberry plånbok!!
Slänger in bilder på den sen, men har inga för tillfället!
Wiii, så nu ska jag flytta över alla mina saker från min plånbok till min Mulberry!! Mjau.
Jag verkligen älskar plånböcker, haha har en fin liten samling här hemma nu! Allt från en gammal slitnen Juicy Couture till en splirrans ny River Island!
Nu ska jag öva lite luciasånger till våran julkonsert imorgon! Har fortfarande lite ont i halsen och är hes men ska försöka göra mitt bästa imorgon!
Nu: 90210..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0