1 December

Hallå det är ju första december idag? Hur sjukt är inte det? Ush, så mörkt, blött, kallt och deppigt...
Men det var ju inte det jag ville skriva om nu. Eller egentligen har jag inget intressant alls att berätta, det är för att jag ligger i sängen och försöker sova, men vill inte! Är inte så trött. Men jag behöver egentligen all sömn jag kan få, för jag är ju typ...sjuk:(

Haha ja, dummer som jag är så gick jag och tränade nu ikväll, VÄRLDENS JOBBIGASTE PASS, skojar inte. Uuh men ja nu är min röst helt borta, så mina planer om att träna imorgon efter skolan kan jag ju glömma!

Annars så försöker livet rulla på men alla dessa prov kommer och förstör stämningen! Dålig stil...

Äh, måste tyvärr sova nu.
PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0