Blogg? Vadå blogg?

Har nästan glömt bort bloggen helt! Bättring Lovisa!!! När var det sist jag bloggade? 3 veckor sen kanske. Innan DC var det i alla fall. Men det har hänt en hel del sen sist! 
Kan ju börja med att säga att Washington DC är en av mina favoritstäder här i USA. Grym stad. Det blev lite fest, lite seightseen, lite vita huset, lite shopping och lite bal.
 
Slänger in några bilder som får summera resan lite.

 
 
 
Annars har jag och barnen hoppat studsmatta (som nu mer är nedgrävd i jorden), ritat, gått promenader, öppnat poolen, vart på Lazer Zone och spelat Lazer tag och spelmaskiner (Justin vann Jackpot!)
 
 
Solmålningen målade jag på Joanna's jobb. De hade en team bonding night med målning på schemat där familj fick följa med! Nu hänger den fint ovanför min säng!
Sen började jag skissa Audrey Hepburn, har fortfarande inte gjort klart den bara.
 
 
Det var väl det mesta som har hänt. Har väl inte nämnt bombningen på marathon, men det känns så längesen nu. Var inne och strosade runt i Boston i söndags med Nadia och Mary och då tog vi svängen förbi där bombningen var. Massa blommor och sånt. Kan lägga upp bilder på det sen eller imorgon för har inte de bilderna på datorn än! 
Nu ska jag snart göra taco till kidsen och mig. Har en födelsedagshelg framför mig! Quin fyller 9 imorgon och på söndag har hon sitt poolparty! Kommer bli kul!
 
Ha det gott! Nu ska jag bli bättre på att uppdatera bloggis. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mama

Men, bild från balen med era fina kläder vill vi se! Kram
Säg grattis till Q från oss i Sverige! Kram

2013-05-04 @ 10:04:37
Postat av: Sis

Det var på tiden med uppdatering!!! Och det ser ju inte helt fel ut nu med pool o studsmatta nu till vår o sommar!:) (sjukt smart lösning med studsmattan för övrigt). Och du är ju grym på att måla o skissa!!! Meeeer uppdateringar!!:)

2013-05-05 @ 16:46:03
Postat av: Anonym

Hälsa grattis till Q!! Puss ifrån higgen

2013-05-05 @ 17:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0