Six Flags New England

Har bäddat ner mig i soffan framför tvn med lite te och Pixie. Är trött efter en lång helg!
Fredags kvällen spenderades med Nadia, chips och wedding crashers. Klockan blev sen och jag orkade inte köra hem henne, även om det tar 7 minuter att köra till henne. Och eftersom hon jobbade på lördagen så fick jag gå upp tidigt, 8:30!!! Svårt att förstå va? Lovisa uppe innan 11 en lördag. Men det var bra eftersom det var runt 30 grader och sol på lördagen och jag hade planer med Kristy! Efter en grym american pancake brunch med henne drog vi till AMC för att se Furious 6! Så sjukt braaaa. Längtar till 7an nu.
Direkt från bion hem till poolen för lite sol och bad och hann med en nap innan jag skulle plocka upp Nadia för att åka till Berlin där Marys kompis hade lite chillkrök. Öl, hockey och stjärnfall blev det. Och med 3 timmars sömn drog vi till Six Flags New England för lite roller coasters! Och det var en grym park! Skönaste banan måste varit Bizzaro, tydligen "nummer 1 steel roller coasters on the planet". Riktigt go va den. Tur hade vu med vädret också. Kanske lite för varmt på dagen men vid halv 6 började blixt och dundret, då det ändå var dags att åka hem!

Vet inte vilken ordning bilderna kommer hamna i nu, men alla är ifrån helgen i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0