Wachusett

Tog med Justin och Qinsan till Wachusett mountain för lite skidåkning idag! Var så stolt över båda två! Höll humöret uppe (nästan) hela tiden. Justin blev lite ledsen när han trillade och tyckte att han var "den enda som fick ont när han trillade".  Men det var mysigt! Det va skönt att få åka lite skidor i år också och inte bara snowboard! 
 
 
Nu är jag så sjukt trött. Slö tittar lite på Easy A, vilket är en ganska jätterolig film faktiskt, men orkar nog inte kolla klart asså. Däckar snart i min säng! Imorgon har jag mycket att fixa med. Ska försöka köpa en ny leotard och överraska henne med den så hon kan ha på sig den på gymnastiken denna veckan.
 

Kommentarer
Postat av: Sis

Nu är det verkligen ombytta roller, du lever livet i USA och jag sitter på bussen på väg till skolan:) perfekt tidsfördriv att läsa din blogg på bussen ju:) dina barn verkar ju för söta, va dom duktiga på att åka skidor?:) puss på dig Lil Sis

2013-01-22 @ 09:23:17
Postat av: Mama

Söta barn :-) men du måste ha hjälm!

2013-01-22 @ 20:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0