Trött

Klockan är inte ens 10 och jag håller på att däcka på tangentbordet. Vafan hände där? Jag är aldrig, asså aldrig, trött på kvällen! Men nu så. All min energi gick nog åt mitt och Quin's 2 timmar långa skrattanfall... Ja vi har busat hela kvällen, hon är ju bara för söt ibland! Justin var hos en kompis efterskolan så han fick spendera kvällen med läxan, läsa och gitarren. Haha stackarn, men så går det när man gör allt roligt först! 
 
Nu är btw snön på väg att försvinna. Idag var det 8 grader och i övermorgon ska det bli 13! Hoho redan vår här kanske? Sålänge det inte kommer mer snö är jag nöjd.
 
 
Hann med ett gymbesök med Nadia idag också. Himla fint gym, där kommer jag hänga på dagarna från och med nu! Men nu ska jag nana, annars kommer jag väl aldrig komma upp imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mama

Är det huset, så vackert :-) och vackert namn på adressen...

2013-01-20 @ 00:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0