Planer

1-3 Februari

Quebec, Canada. Yes, då är det dags för en MassBay trip. När jag är här måste jag nämligen läsa 6 credits, och jag kan ta en vanlig kurs här i närheten på ett college, men varför göra det när jag kan resa och uppleva nya saker samtidigt som jag undervisas och får credits? Så den första resan som jag har planerat är då Quebec City som ligger i Canada. Det var Matilda som sa att hon skulle dit och de behövde mer folk, så jag, och kanske Nadia, ska honka på dit! Det kommer bli awesome! Ska tjöta lite mer på Nadia bara! 
 
"You will have time on your own to explore the City's maze of ancient streets, quaint boutiques and restaurants. An added bonus are the many special attractions of Quebec’s world-famous Winter Carnival, including the International Snow Sculpture show, Dogsled Racing Championships, Bonhomme’s Ice Palace, street performers and much more! An optional side trip to the Ice Hotel will round out your weekend."
Låter himla bra tycker jag. Och att det inte är 21 utan 18 för att gå ut där låter ju ännu bättre.
 
 
8-10 Februari
 
New York City. Och så var det dags för NYC igen! Man kan ju inte få nog av den staden? Vi är ett litet gäng som ska dit och bara njuta. Behöver inte säga så mycket mer, ni vet vad man gör i NY. Shop til you drop
 
 
 
16 eller 17 Februari
 
Hemligt!!! Mohaha. Ja, jag kommer berätta vart jag ska innan jag åker. Ska vänta lite bara så allt är klart.
 
 
12-14 April
 
Washington, DC. Och så var det dags för en andra resa för att få ytterligare 3 credits. Och vips, så hade jag 6 credits! Skönt att ha gjort det innan sommaren, plus att jag slipper tänka på det i höst precis innan jag ska hem och så. Jag ska dit med min lilla polska stolle Mary och jag vet att det kommer bli en grym helg.
 
"You will have time to explore the City’s many museums and acclaimed galleries lining the National Mall on your own. For the spring tour, spend a memorable evening at the International Naval Ball in Annapolis, Maryland- the experience of a lifetime! Your centrally-located hotel puts you in the heart of downtown, near ESPN’s Sports Bar, the Hard Rock Cafe and much, much more!"

Mary hade signat upp för resan innan mig, så när jag gjorde det och kom till frågan "Kommer du vilja gå på The Naval Ball?" (det kostar extra) ringde jag Mary och frågade om hon hade kryssat i Yes or No. Hennes svar va "Are you kidding me?!? My future husband is waiting there for me!" I guess I'm going to the Naval Ball...
 
 
'
 
 
Det va mina planer för i vår. Det kommer dyka upp så mycket mer jag kommer vilja göra! Men just nu måste jag dra mig. Ska ha lunchdate med Nadia, gott! Och imorgon blir det en heldag inne i Boston. Yeeeaah buddy. 

Kommentarer
Postat av: Mama

Lova, så bra allt lät och kul. Canada och Washington blir väl perfekt. Men ingen fallskärm, lova detta...

2013-01-20 @ 00:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0