Lördag

Trött är vad jag är!! Och drack precis lite mycket apelsin juice så nu säger maggen aj. Ligger i soffan och kollar på magic Mike, höhö bra film. Channing Tatum säger jag bara! Väntar på att Joanna och Brad ska komma hem så jag kan somna. Har jobbat från kl 2 idag! Gick på bio med barnen och såg Planes i 3D. Den va söt men Cars är bättre!
Imorgon ska jag träffa en tjej som inte har varit här mer än en månad typ. Hon är den nya au pairen i Anni's familj och hon är svensk!! Så äntligen blir det lite svenska pratande. Eller äntligen, tycker det är gött att prata engelska så man blir bättre va.
Nu hoppas jag på att de kommer snart för jag får nästan anstränga mig för att hålla ögonen öppna nu haha. Det har varit en lång vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0