Långa dagar

Okej igår jobbade jag 11 timmar och nu sitter jag här på min 13e timma för idag. Långa dagar nu när barnen är hemma! Men idag har vi haft en bra dag. Justin, Quin och jag startade dagen med frulle på Einstein bagels för sedan lite fun time på LazerZone!! Lazer tag är ju sjukt kul, dyrt, men kul! Sen hade Justin en playdate hela eftermiddagen så jag och Quin åkte till mallet. Jag köpte en t-shirt till henne och vi köpte ett Best Friend halsband. Lite glass efter all shopping och sen fick hon följa med på mitt au pair möte som var på starbucks. Alla ansikten var typ nya. Alltid kul med nytt folk! Nu ska jag snart krypa ner i sängen och kolla på det nya avsnittet av Pretty Little Liars som jag missade ikväll på grund av jobb!
Men imorgon har Joanna gett mig dagen ledig vilket är snällt! Och det ska bli skönt. Middag med Jana står på schemat, shopping och kanske hänga med Brad och barnen ut med båten. Får se vad som händer, kan ju göra vad jag vill!!

Jag har "best" och Quin har "friend". Det är en unicorn sim ändrar färg till humör btw, klockeeeers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0