Nu kör vi så det ryker

Idag har varit en hetsdag, precis som alla andra dagar nu för tiden! Har en massa som ska göras i skolan och massa annat.
Nu för tiden hinner jag inte ens att kissa. Jag satt och pluggade förut och tänkte att jag var tvungen att kissa men jag ville inte avbryta mig själv, tre timmar senare kom jag inte ihåg om jag hade kissat eller inte, för jag hade väntat så länge att jag inte var kissenödig längre. Hallå? Ska det vara såhär? Nej alla lärare, rektorer, professorer, skolsköterskor, bambatanter NI måste lära er att ni inte kan trycka in allt på två-tre veckor. Stora slutprov/inlämningar är det också. Alltid samma sak och varenda jävla gång funderar jag på hur de tänker.

Punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0