21 dagar

Nu är det bara tre ynka veckor kvar till frihet! Men, med det menas inte att jag kan gå hemma och slöa. Icke, här ska prov skrivas, inlämningar ska göras och redovisningar ska klaras av. Sen har jag inte bara det att tänka på. Måste fixa klart lite på balklänningen, balskor, balväska, bestämma balfrisyr och smink, köpa studentklänning(ar) och plugga körkortsteori. Även om det sista sakerna tillhör den lite roligare delen måste det ändå göras och tiden är KNAPP! Hur ska detta gå?
Jaja, idag har jag kommit en liten, liten bit på vägen. Har nämligen gjort klart en psykologi uppgift som ska in imorgon. Skönt! Imorgon kan jag även bocka av en redovisning!
Kan ju även berätta att jag var på en helt galen studentskiva i fredags med tema nationaliteter. Kvällen blev sjukt lyckad med allt från mexikanare, till blommor från blomsterlandet till talibaner.
Här har vi lite sköna bilder från kvällen.




Bästa bordet?



Sen var det utmaning för värdarna. Lapdance vart det ja!



Mums



För alla som bryr sig, jag var english school girl med uniform och allt!



Ett gött gäng i början av kvällen!



Gött snack.



Här började det spåra lite.



Och här var det total kaos! Men jävligt roligt.

Nu ska jag återgå till det roligaste jag vet, plugg!!
PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0